Blog aborcyjny

Powikłania po aborcji próżniowej

Powikłania po aborcji próżniowej Kobiety w niechcianej ciąży mają możliwość skorzystania z legalnego zabiegu przerwania ciąży do 3 miesiąca w wielu krajach UE, wliczając w

Antykoncepcja awaryjna

Antykoncepcja awaryjna – czym jest?

Antykoncepcja awaryjna – czym jest? Antykoncepcja awaryjna to trudny temat, o którym wiele osób nie chce rozmawiać. Wokół niego narosło wiele niejasności, które powtarzane z

Terminacja ciąży

Terminacja ciąży – co to znaczy?

Terminacja ciąży – co to znaczy? Terminacja ciąży to inne określenie na aborcję. Przerywanie ciąży w Polsce jest legalne, ale mocno ograniczone. Jest to możliwe

Aborcja próżniowa

Aborcja próżniowa – czy ten zabieg jest bezpieczny?

Aborcja próżniowa Aborcja metodą próżniową to proces polegający na usunięciu ciąży w sposób chirurgiczny. Obok aborcji farmakologicznej jest najchętniej stosowaną metodą terminacji niechcianej ciąży. W

Jak wygląda aborcja

Jak wygląda aborcja?

Jak wygląda aborcja? Aborcje są niewątpliwie tematem tabu. Jednak zaczyna się o nich mówić więcej i mają swój zdecydowany udział w kontrowersji, którą tylko pogłębiła